Kuzenimle Yazlıkta Sex Yaptık

Merhabalar sex hikayesi arkadaşlar. Ben Aydın Kuşadası’ından Faruk. 19 yaşında bıçkın bir delikanlıyım. Aslen de ailecek Aydınlıyız. Yaz kış memleketimizde kalıyoruz ve yazında deniz kıyısında bulunan yazlığımızda kalıyoruz. Kuşadası’nda bulunan yazlık evimizde kuzenimle aramızda asla unutamayacağımız bir ilişki yaşadık. Küçüklüğümüzün birlikte geçtiği kuzenim Ceren’in ailesi işi dolayısıyla Ankara’ya taşınmışlardı. Uzun yıllardır birbirimizi görmüyorduk. Benimle aynı yaşta olan kuzenimle telefonda konuşurken bu yaz bize geleceklerinin müjdesini verdi. Sevinmiştim çünkü onu çok seviyordum ve ufaklıktan beri ona karşı hislerim vardı. Biz de onların geleceği için yazlığımıza gittik ve evi temizleyip onların gelmesini bekliyorduk. Benim için güzel bir haber olan bu müjdenin gerçekleşmesi gerçekten harikaydı. Neyse artık daha fazla uzatmadan sizlerin de merakla beklediği hikayemin detaylarını anlatmaya başlayayım. Kuzenim Ceren ailesi ile birlikte Kuşadası’na ayak bastı ve sonunda yazlığımıza gelebildiler. Beklediğimden daha da fazla güzelleşen kuzenim taş gibi olmuş adeta. Öyle çekici ve seksi bir vücudu vardı ki adeta dakikalarca onu izlemiştim. Akşam ise güzel bir aile yemeğinin ardından Ceren’i dışarı çıkardım ve onunla sahilde yürümeye başladık. Deniz kenarınd biraz oturduktan sonra birkaç tane de içki içtik. Ceren ile aramızdaki mesafe her dakika kısalıyor ve birbirimize biraz daha yakınlaşıyorduk. Göğüs dekolteli tişörtü zaten beni benden alıyordu ve vücudumuz birbirine temas ettikçe azıyordum. İçkinin de verdiği gazla kuzenime sarıldım ve onun vücudu okşamaya başladım. Elim bir an göğüslerine değdi ve kuzenim sesini çıkarmasa da ben özür diledim. Ama onun rahatlığı beni benden alıyordu ve ilerleyen saatlerde nasıl olduğunu anlamadan sahilde bir anda öpüşmeye başladık. Saat geç olduğu için evden aramışlardı ve eve gittik. Sabah ise herkes kahvaltıdan sonra denize gitti ve Ceren ile ikimiz evde kaldık. Herkes gidince benim odama geçtik ve onun kısacık şortuyla tişörtünü çıkartıp her yerini yalamaya başladım. Zevkten duramıyorduk adeta. Ceren deli gibi öpüşüyordu ve beni adeta çıldırtıyordu. Biraz daha seviştik ve sonra ise bakire kuzenime arkadan girdim. Bu harika zevki tatilleri bitene kadar her gün yaşadık ve adeta sekse doyduk.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karıma tecavüz edip orosbu yaptılar

Gavat kocam beni eski sevgilime siktirdi

Kız kardeşimi arkadaşımla birlikte siktik