Komşumuzun Kızıyla Kaçamak

Merhabalar sevgili arkadaşlar. Ben Aydın’ın bir köyünde doğdum ve büyüdüm. Şimdi ise üniversite okuduğum için Denizli’deyim. Sizlere lise üçüncü sınıftayken başıma gelen güzel bir hikayemi paylaşacağım. Köydeyken herkes herkesi tanıyor tabi. Benimde komşumuzun kızı Esra’yla aram çok iyiydi. Esra beyaz tenli kahverengi gözlü çok da zayıf değil ama kilosu gayet iyiydi. Güzeldi Esra. Fiziği bazen beni tahrik ediyor ve arkadaş ortamında çok birlikte zaman geçiriyorduk. Bazen birbirimize dokunuşlarımızda bile tahrik oluyor eve gidince onu düşünerek mastürbasyon yapıyordum. Güzelliği kadar biraz da hareketliydi Esra. Hareketleri ve konuşmaları bile insanı tahrik ediyor resmen kendisine bağlıyordu. Geceleri hayallerimi süslüyordu. Hayallerimi ve mastürbasyon yaparken ki düşüncelerimi gerçekleştirmeyi çok istiyordum ve kafaya koymuştum, onu eve atacaktım. Ama nasıl yapacaktım ? Ben o zamanlar bazen hava güzelken motoruma binip yeşillik sakin yerlerde bira içmeyi çok seviyordum. Bira içerken de onunla mesajlaşıyor ve bazen de arayıp konuşuyor güzel kelimeler söylüyordum. O azgın da beni telefonda resmen çılgına çeviriyordu, samimiydik şakaydı aslında o muhabbetler. Ama ben bu şakalardan bıkmıştım. Yine bir gün gece yarısı onunla mesajlaşırken ona iltifat etmeye başladım ve birazcık bir taraflarını kaldırdım. Hoşuna gitmişti. Sevgilisi de yoktu. Aynı yaştayız. Azgınlık zamanları olduğu için onu yola getiririm diye düşünmüştüm ki istediğim de olmuştu. Onunla konuşurken bizim köyün üzerindeki çamlığın güzelliğini anlattım ve orada çok güzel vakit geçtiğini söyledim. Sazan gibi atlamıştı motorla giderken beni de götür dedi. Tam istediğim oluyordu artık. Ertesi gün için sözleştik ve uyumadan önce onunla nasıl fanteziler yaparım onları düşünmeye başlamıştım. Öğlen olduğunda ise aradım ve köyün kimsenin olmadığı yerinde onu motora aldım. İki tane de bira almıştım. Çamlıkta biraz yürüdük ve şakayla karışık ona sarılıp omuzlarını okşuyordum. Sonra ise çamların arasında kuytu bir yere geçtik ve ilk defa ona biraz içirdim. Onun da gazıyla biz biraz yakınlaştık ve öpüşmeye başladık. İnanılmaz öpüşüyordu. Çok büyük olmasa da güzel göğüslerini okşuyordum. Sevişme kısa sürdü ve aletimi çıkartıp onu yatırdım ve üzerine çıkıp ona arkadan kaydım. Biraz zorlansa da hoşuna gitmişti. Şimdi ise canı her istediğinde birbirimizi boşaltıyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karıma tecavüz edip orosbu yaptılar

Gavat kocam beni eski sevgilime siktirdi

Kız kardeşimi arkadaşımla birlikte siktik