Kendimi Komşumla Yatakta Buldum

Merhaba arkadaşlar ben Dudu. Uşakta yaşıyorum. Kısa bir süre önce evliliğim sonlandı yani dul bir bayanım. Bir işte de çalışmadığım için genellikle evdeyim. Umarım hikayemi beğenirsiniz hepinize şimdiden teşekkür ederim. Dul bir ev hanımı olduğum için evime gelip giden bayanlarda fazla oluyor haliyle. Komşular, akrabalar, arkadaşlar derken aslında ara sıra yalnız kalmaya bile vaktim olmuyor. Bayanların dedikodu için sürekli fırsat aradığı bir gerçek. Ben bu durumdan ne kadar hoşnut olmasam da zaman zaman hoşuma gittiği de oluyor. Bir de komşularımın yanı sıra kapıda sık sık karşılaştığım kocaları var. Bende ne var anlamadım ama dul bir bayanım diye hepsinin gözü bendeydi sanırım. Ama benimde doğru durduğum söylenemez tabi. Evime her gün girip çıkan komşularımın kocalarının gözü bendeydi ama hiç biri bunun farkında değildi. Hele bir de karşı kapı komşum Hülya’nın kocası vardı ki ben de onu her gördüğümde etkileniyor ve onu istiyordum. İki genç çiftti Hülya ve Gürkan daha yeni evli sayılırlardı ama benim yapabilecek bir şeyim yoktu sonuçta Gürkan doğru durmuyordu demek ki evlilikten çabuk sıkılmıştı. kapıda her karşılaşmamızda sadece selam veriyor geçiyorduk ama ben Gürkan’ın bana arkadan bakışlarını ve beni baştan aşağı süzmelerini hissediyordum. Bir gün yine sabah saatlerinde Gürkan işe giderken bilerek kapıya çıktım ve ona selam verdim üzerimde geceliğim ve çok seksi saçlarımla ona bakıyordum. Gürkan önce saatine bir baktı daha sonra yanıma hızla yaklaşarak beni içeri itti ve kapıyı kapattı. Deli gibi saldırmıştı üzerime sanki dul olan ben değilmişim de oymuş gibi. Göğüslerimi parçalarcasına yalıyor ve emiyordu. Zaten kısa sürede üzerimdeki her şeyi çıkardı ve amıma doğru yöneldi. Orayı da çılgın bir şekilde yaladı ve beni zevkin doruklarına çıkardı. Zaten ihtiyacım vardı buna yıllardır yalnızdım. Gürkan koskocaman olmuş yarağını bir hamlede amımın içine bırakıverdi. Ben onun yarağını amıma sokması ile çok rahatlamıştım benim iniltilerim arasında hızını daha çok arttıran Gürkan yarağını amımdan çıkararak ağzıma verdi ve bana deli gibi yarağını yalattı. İkimizde birbirimizi en iyi şekilde tatmin ederek boşaltmıştık. Gürkan ve Hülya apartmandan başka bir yere taşınana kadar bizim gizli seks ilişkimiz devam etmişti ve ben bu durumdan çok memnundum.

Yorumlar

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait,19cm kalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Karıma tecavüz edip orosbu yaptılar

Gavat kocam beni eski sevgilime siktirdi

Kız kardeşimi arkadaşımla birlikte siktik